IKLAN: Anti Virus

Salam.Antivirus, antispam, recovery security for Linux, Windows and more

Sedikit selingan… Khusus buat anda yang selalu melayari internet tapi tiada anti-virus (yang download free tu tak main la!). Saya dah 9 bulan menggunakan Avira Premium Secutiry Suite untuk 3  buah PC/netbook, dan alhamdulillah setakat ini tiada masalah serta suci dari serangan virus berbahaya. Mungkin ada yang kata; Ala… brand lain lagi bagus! Pada saya, itu tak kisah. Sebab pengeluar anti-virus ni berniaga, sama la macam bisnes pasar raya. Barang ni di Giant murah  di The Store mahal dan sebaliknya.

Point saya, kalau anda belum ada anti virus yang original lagi  full version boleh cuba Avira. Dan, kalau beli melalui saya dapat diskaun 15%. Hantarkan email kepada saya (azzaharaziz@gmail.com), nanti saya panjangkan borang pesanan.

Sebagaimana saya sukakan PC/netbook saya bersih dari gangguan virus, begitu juga saya sukakan untuk anda semua (tapi dengan kos la ye!).

Lihat sisipan di bawah dan fikir serta timbangkan sendiri; antara kos sebulan/PC, kepuasan dan keselamatan…

Wassalam.

At Avira you can find products to perfectly match your requirements. Developed specifically for the home user our Premium and Suite products provide up to date protection against dangerous and harmful threats. Avira AntiVir Premium Avira Premium Security Suite
Functions Avira AntiVir Premium Avira Premium Security Suite
AntiVir: stops all types of viruses
AntiAdware/AntiSpyware: eliminates ad/spyware
AntiRootkit: against hidden rootkit threats
QuickRemoval: eliminate viruses per mouse click NEW!
NetbookSupport: for laptops with low resolution NEW!
AntiPhishing: proactive protection against phising
Enhanced AntiSpyware NEW!
AntiDrive-by: prevents against downloading viruses
RescueSystem: create a bootable rescue CD
EmailScanner: enhanced email protection
WebGuard: protection against malicious websites Optimized!
AntiSpam: filters out unwanted emails
FireWall: protection against hackers
GameMode: uninterrupted game play
BackupSystem: configurable data backup solution
AntiBot: prevents dangerous bot networks
ParentalControl: block websites unsuitable for children NEW!

Advantages

Cost saving with longer license periods
5 Euro donation to the Auerbach Foundation
Fast dedicated Premium update servers
License for 1 PC from RM69.00 from RM99.00
License for 3 PCs from RM109.00 from RM149.00

Tinggalkan Jawapan

