Terima kasih untuk kalian semua!

Bismillahi walhamdulillah…

Zahid, 31 hari.

Beberapa minggu selepas kelahiran Zahid, jadual harian saya agak berubah. Antaranya adalah keluar masuk sekolah.

Ada kalanya saya hadir lewat untuk menziarahi isteri dan anak di hospital terlebih dahulu, kemudian baru ke sekolah.

Ada kalanya saya keluar dalam waktu sekolah, untuk menghantar anak ke klinik.

Ada kalanya saya pulang awal untuk urusan yang serupa.

Ada kalanya saya cuti sakit kerana kepenatan!

Alhamdulillah kerana saya bekerja di bawah bos yang amat memahami dan bertimbang rasa. Alhamdulillah juga kerana bekerja dengan rakan-rakan yang boleh bertolak ansur.

TERIMA KASIH untuk kalian semua.

Tinggalkan Jawapan

